torstai 9. toukokuuta 2013

Missä mennään

Viime aikoina olen saanut olla osallisena ihanissa projekteissa ja elämääni on tulvinut uusia ihania ihmisiä ja asioita. Olen oppinut mitä haluan vaalia ja mistä en missään nimessä pidä. Voin olla kiitollinen siitä, että saan viedä eteenpäin juuri niitä asioita joista eniten nautin. En ole enää pitkään aikaan erottanut työaikaa ja vapaa-aikaa toisistaan, teen vain asiat kussakin hetkessä niinkuin hyvältä tuntuu ja tämä tapa on osoittautunut omalla kohdallani toimivaksi.

Ensi viikolla sunnuntaina 19.5. olen Valolinnan Aurinkopäivässä tekemässä energiahoitoja, tervetuloa kokeilemaan! Tapahtumassa myös luentoja, smoothiebar, liikuntaa, arvontaa jne.


1.6.2013 alkaen minulla on liiketila myös Lahdessa! Jes! Otan vastaan kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin merkeissä osoitteessa Mariankatu 15 B, katutasossa lauantaisin. Ei kun aikoja varaamaan!

...Olen löytänyt myös aivan huikean ja laadukkaan uuden kotimaisiin supermarjoihin liittyvän projektin, josta kerron teille lähiaikoina lisää.

Elämä on ihmeellistä kun päästää vanhoista ja toimimattomista kaavoista ja tavoista irti ja sallii uusien asioiden tulla elämään. Mikään ei ole pysyvää paitsi jatkuva muutos! Tässä virrassa olen mielelläni osallisena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti