tiistai 11. helmikuuta 2014

Tiistain kauneutta

On tavallinen tiistaipäivä. Ei mitään erikoista. Tänään herkistyin kesken ihan tavallisen autoilun, kun sitä vähiten osasin odottaa. Pihla istui takapenkillä, radio soi ja mielessä kulki ajatuksia tulevista töistä ja projekteista, mitä täytyy tehdä. Yhtäkkiä mieleni tyhjeni täydellisesti kaikista ajatuksista ja oivalsin, miten onnellinen olen, kun saan olla juuri nyt tässä. Syvä tyyneys ja sisäinen riemu tulivat pakonomaisen ajattelun tilalle.

Ymmärsin, että pitkään aikaan en ole ollut 100% läsnä. Miten kutkuttavan poreilevaa elämän energiaa virtaa koko kehossa, ja lempeä vahvuuden tunne levittäytyy koko sydämen alueelle. Rakkaus minussa nostaa päätään kaikkia ja kaikkea kohtaan. Tänään on hyvä päivä. Hyvyyden päivään luo kaikki se mitä on, juuri nyt.

Tässä minä olen ja kaikki on hyvin. Olen puhaltanut taas muutaman pilven edestä pois, jotta näen itseni paremmin.

1 kommentti:

  1. Jep. Tuo 100% läsnä on hyvä asia. Tähän liittyen Arkkienkeli Mikaelin kanavoidusta viestistä lause, mitä on hyvä hokea monta kertaa päivässä: "Tämä on täydellinen hetki ja olen keskittynyt läsnäolevan hetken voimaan"

    VastaaPoista